091118

uschja, en till dag. ingen bra dag känner jag!
västerbron går om och om igen, mina tankar är hos sofie och hennes familj. den enda sidan som är uppe på facebook är adams, usch jag lider verkligen med hela donnerstad släkten!
jag skickar all min kärlek & alla mina tankar till er!
idag verkar ingenting gå som jag vill, blir en snabb dag i skolan, ska se på någon film. efter lunch dvs, vi har lunch nu och sen videotittande, kommer bli pinsamt, men idag är det de sista jag orkar bry mig om..
jag har inte ens orkat sminka mig idag, ingen idé ifall det ändå kommer försvinna..
idag måste jag iallafall jobba, grymt tråkigt! känner att jag absolut inte alls har någon lust med det. nej nu funderar jag på ifall jag ska slänga på filmen 2012, eller om jag ska fortsätta sitta och stirra i mitt oändliga tomrum.

Västerbron, I hate walking on you.
It's six in the morning, you make me think of falling.
Västerbron, you show me such great heights.
I'm out of my mind, you make me think that I could fly if I try.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0