3 november

hejhej,
nu sitter jag här, helt ensam och heeelt slut efter dagen, inte gjort något speciellt på hela dagen, bara varit i skolan.
nu sitter jag i ghost wisperer eller hur det stavas, helt okej serie :)
fick nyss ett efterlängtat samtal ifrån min gamla vän tobias, som tydligen flyttat till värmland eller något, vilken jävla diss eller vad tycker ni?
riktigt tråkigt att han har flyttat för han är en rolig prick, inte pratat med han på typ ett år, men han hade tydligen bytt nummer o grejer tre gånger eller något, och försökt ringt, men jag svarar ju aldrig på okända nummer så det kanske är mitt fel att vi inte pratat (a)
uschusch, blev inget teckenspråks prov heller..
jag har haft spänningshuvudvärk hela dagen, så nu ska jag chilla lite tills therese kommer över, då ska vi nog bara ta det lugnt, lär nog inte orka göra något.
vi spar oss tills helgen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0