biggest love

sådäraja! nu har jag snart hunnit med hela dagen! nu är det bara jobbmöte och kanske träffa bornek kvar som gäller.
man vet ju aldrig hur dagarna kan bli :)
har sett klart drag me to hell också, grymt äcklig i början. satt och skrek som en jävla dåre här i hemvisten, men sen blev den bara overklig i slutet, riktigt besviken!
funderar på att leta efter någon bättre film nu, eller kanske några oc eller greys avsnitt? skulle inte sitta helt fel!
imorgon är det dans och jag taggar till! men måste spara lite energi tills lördagen. fan vad jag hoppas att allt blir kul, för shit såhär taggad har jag inte varit på gryyymt länge!
snart börjar naturen, men tror vi får gå tidigare så jag hinner till jobbmötet, lär bli ett jädrans liv annars!
och vill verkligen dit och träffa min underbara älskling idah, usch vad jag tycker om henne! på riktigt.
hon är min stjärna, & therese såklart . :)
vänner som dem borde alla få ha! :)
eller njae, kanske inte alla. för alla är inte värda det, haha. nämner inga namn :) och inga måste ta åt sig, :)
nej nu ska jag slänga på någon rulle och sen chilla vidare tills det är dags att springa till tåget, ska åka med min underbara emelie! :)
slänger upp en bild på min stoooooora kärlek.

Kommentarer
Postat av: Idah

aaaaaawh älskling min då !!! tycker om dig också,!! du är så jävla bäst. vad fan vore jag utan dig?????? <33333333333333333333333

2009-11-12 @ 22:25:10
URL: http://idahenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0