en julsaga!

hallå! nu sitter jag här i skolan och väntar på fia & matilda :) känner mig lite halvt handikappad för min arm gör skit ont efter sprutan igår ;o så grymt pinsamt, jag hade bedövningsplåster på och allt, clara klarade sprutan galant utan tårara och jaaa.. sen va det ju min tur, haha! jag fick lägga mig ner på båren och dra ner mössan och tårarna bara sprutan, usch vad jag hatar det! ;o
har knappt kunnat sova på armen heller, gör förbubblans ont asså!
sen så åkte jag bara hem, va meningen att jag skulle packa men så blev det ej. haha jag är så lat :(
nu sitter jag iallafall här, har en halv lektion idag sen ska vi till stan och skolan bjuder på bio, ska se den där "en julsaga" hoppas på det bästa (:
sen ska jag åka ner och jobba, inte alls taggad med min arm asså! hoppas att det är några roliga kisar där uppe så tiden inte går så seeegt!
och det är klart att jag tänker på dig förut, och den som förr va vi. men jag saknar det inte, inte på någon nivå alls. vi hade det kul, under några månaders tid, jag tänker inte försöka med det igen.
england minnena med dig kommer jag aldrig glömma, men det kommer aldrig mer bli likadant igen,
du har förändrats som person och likaså har jag,
men minnena med dig kommer alltid att finnas kvar, men jag tänker inte ändra på något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0