fridaaaay!

idag är det fredag, jag försökte tagga till hela natten, kunde verkligen inte sova!
hatar det, jag hatar alla tankar & känslor som susar omkring i min minimala kropp, usch!
sen somnade jag iallafall, sov ungefär en timme, kanske en och en halv.
har värsta huvudvärken. som alltid! så vi får se ifall det blir någon dans eller ej..
jag vill ju verkligen men gud vad mitt huvud säger ifrån!
usch, jag som vill fortsätta bygga på dansen, menmen vi får väl se hur det blir..
clara är ju också sjuk så hon ska inte heller dansa, gud hon kommer tro att jag skippar det bara för att hon är sjuk. haha men icke sa nicke.
och min mage kurrar, helt grymt mycket! man kan nästan tro att den sjunger för mig. haha så mycket är det..
hoppas att det är god mat och att man kan äta lite idag iallafall. men man vet ju aldrig som sagt.
just nu har vi matte, jag fattar verkligen 0!!!! blir fucking tokig, jag kommer aldrig klara b-kursen ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0