greys!

nu ligger jag här på en utav våra många soffor i skolan, otroligt skönt! ska slänga på ett greys avsnitt snart tror jag och tagga till inför kvällen, vi ska ha "myskväll" i skolan, eller ja bara våran linje, alla 1:or, 2:or & 3:or ska komma hit och vi ska chilla lite, så blir en heldag i skolan för min del, kommer komma hem vid tolv inatt tror jag, usch! :(
funderar på att kolla ifall det finns någon i haninge som man kan spendera natten hos. vore inte direkt helt fel!
jag har världens onödigaste dag idag tror jag, har haft np i engelska. gick galant! och nu har vi skapande men filmen vi ska göra är redan klart så vi får håltimme tills två, då ska vi börja baka inför ikväll och sen ska skolan bjuda alla på pizza tror jag :)
jag älskar min skola!
och imorgon blir det förmodligen mys men det beror helt på! haha,
nej usch nu blir det greys i mängder! måste försöka få upp humöret lite! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0