liiiiiinda

godmorgon på er alla mina glada killar & tjejor!
idag är en rätt så slapp dag, snön faller utanför och blir slask såfort den landar! jag har redan hållit på att gjort värsta vurpan framför typ tio killar, jag lyckas alltid!
vi har nyss gjort klart våran historia grej, eller ja, några minuter kvar. sen blir det lunch, jag bävar för att gå enda upp till stora skolan i mina uggs, dom blir snorhala!
hade tydligen bara en lektion idag och den börjar ett, sen va lektionen efter det också inställd, lite surt.
nej nu ska jag försöka att anstränga mig lite :) skriver mera sen!
och idag blir min fina lilla mupplinda 17 år, hon är skönheten breve mig på bilden ovanför,
och hon är gryyyymt, så PUSS

Kommentarer
Postat av: Linda

taaaack så mkt gullipluuuutt:D <3

2009-11-05 @ 12:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0