måndag.

sådärja! nu ska jag försöka sammanfatta helgen, blir i korta drag eftersom att jag inte kan koncentrera mig. mitt huvud är okuperad med andra saker.
men iallafall, i fredags blev det ingen dans, knät gjorde ont och ingen motivation. så blev en heldag hemma hos bornek med pizza och filmtittande.
lördag bestod utav jobb tills två, sen tog jag en mysig fika med idah på stan. sen efter det bärde det av till martin och folket började rulla in och det blev inflyttningsfest. hade riktigt kul faktiskt!
roligt folk och dålig humor, haha!
sen erbjöd sötbornek en sovplats och det tackar man ju inte nej till!
det blev grind hela kvällen och sen tvärsomnade jag, så grymt trött!
vi bråkade om ifall mitt alarm på mobilen fungerade ifall jag stängde av mobilen eller inte. jag hade rätt som alltid! ;)
söndagen bestod utav dödsbesked och jobb, nynäs förlorade inte alls roligt! dom va det bättre laget, så det så!!!
och nu är det skola, sovit max en timme inatt och jag är helt förstörd.
vi får se vad det blir för planer ikväll, antingen hockey eller något. jag orkar inte ens bry mig..
det är inte rättvist att en mamma ska behöva begrava sin 15 åriga son, inte nu! inte någon som du!
hittat alla bilder på dig, minnena ekar i mitt huvud och våran låt går om och om i öronen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0