sleeeeeepmode

hejhej, nu sitter jag här. har nyss kollat på greys. lite krångligt men helt underbart som alltid!
jobbet idag gick bra, fick jobba med en ny tjej. kul förutom att just allaaaaaa hockeygrabbar kom upp och lekte rövare och fick mig att framstå som as dålig personal typ, haha!
menmen, nu ska jag vilken sekund som helst krypa till kojs, har sovmorgon tills ett imorgon. men ska till skolan tidigare för att göra klart historian, så den försvinner iallfall!
uschusch det är mycket nu!
menmen, man får väl stå ut så länge som det är värt något antar jag..
nej nu tar jag mitt pick & pack och går och lägger mig, en ny dag imorgon som jag måste samla ork och krafter för..

tjingelingtjingtjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0