:-)

tjoho mitt i nattmörkret! :)
fast så sent är det egentligen inte, men mörkt är det! usch ;(
nu har jag nyss kommit hem, ska hoppa ner i bingen snart.
jag ställde in mig på en mysig hemmakväll men så blev planerna ej! drog över till martin och mötte upp therese, johan & emil. vi satt där, jag halvsov. dom diskutera wow typ nolifer?
sen kollade vi på någon skum film, eller ja jag såg halva eftersom att jag kom senare, jag fattade ingenting? vem va bankrånarna och vem utav de fina människorna hamna i fängelse sen?
jaja, dom lovade att se den igen sen, för johan fatta heller ingenting, även fast han hade sina smartbrillor på sig :) så det kan gå, så det kan gå!
sen fick jag lite halvt sällskap hem, tar ju två minuter hem men ändå, jobbigt och tråkigt att gå själv.
nej nu måste jag bädda ner mig själv, ska upp åtta imorgon, ojojoj vad jag inte är taggad inför det!
ska åka till haninge och övningsköra, im a good girl! :-)
sen får vi se vad dagen bjuder på :)
något händer aaaaaaalltid :)
skriver mer imorgon om mig & mitt underbara(?) liv! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0