-.-

matte lektion just nu, riktigt jävla segt! man jobbar inte så mycket nu när vi fått datorerna nej! :)
jag är på riktigt shopping humör idag, hoppas på att någon söt själ har tid att följa med mig efter skolan, :) 
jag & mamma satt o prata om det igår kväll och vi kom fram till att efter allt så är jag faktiskt värd att få göra mig extra snygg tills helgen, nya kläder, skor & kanske till och med en väska? :) 
skulle inte direkt sitta fel! man shoppar bort det dåliga humöret :)
det är ändå bara 12 dagar kvar tills lönen kommer :)
vill kunna göra mig riktigt snygg tills helgen bara ifall något kul händer :)
det är jag faktiskt värd! efter allt jag sliter med! :)
jag & jenny sitter här & har serious talk, and i love it!
älskar att bara ha personer som finns runt om kring en & förstår, :) 
som inte bara låtsas :)
nej nu har jag inge mer att skriva, :)
ska kolla runt på lite hemsidor ifall det finns några fina kläder tills helgen! :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag finns alltid här!<3

2009-10-13 @ 18:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0