BORT

headern ska bort, i promise! orkar inte bl påmind.

just nu har jag historia, jag koncentrerar mig inte alls, mitt huvud är ockuperat utav dig och dina äckliga kommentarer som bara drar ner mig igen..
lagom jävla less.
i helgen ska jag leva, som om jag aldrig levt förut!
du ska inte få dra ner mig mera, allting är svårt men jag måste släppa taget. orkar inte må piss över någon som inte ens är värd det..
du fick mig att tro och hoppas, och sen bara gick du. vart tog allt det ärliga vägen? alla våra planer och drömmar?
oh hell no, i wont let you bring me down again.
nej nu ska jag nog kila ut här ifrån för att gå och äta en riktigt lunch, om det är god mat..
måste äta något för en gångs skull, usch nu skriver jag om saker som jag inte borde, ska sluta. skriver sen :)

JAG HATAR ATT JAG ÄLSKAR DIG SÅ MYCKET SOM JAG FAKTISKT GÖR, FÖR DU ÄR INTE VÄRD DET



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0