:)

klarade av engelskan utan att somna! gick dock jätte dåligt! :(
nu har vi lunch rast, sitter och försöker få kontakt med min pojkvän. :p han är upptagen med skolgejer :P så han har fullt upp :P
snart ska vi ha fsf, inte taggad, fortfarande sjukt hungrig, hemskt! va inte så god mat och matsalen va full med fredrik elever :( jag hatar dom vissa dagar när dom invarderar våran matsal när alla andra är skit hungriga och gör så det inte finns några platser kvar åt oss riktiga elever..!
hoppas på att något roligt händer ikväll eller att jag får sova hos min teddybjörn eller han hos mig, får svar på det sen när han svarar :)
på onsdag har vi orientering, jag funderar på att strunta i det? ;) vad tycker ni?
nej nu börjar lektionen, :( sen har vi bild, sen känner jag att suget efter en chokladmuffins efter skolan :D galet sugen! 

Kommentarer
Postat av: Jenny

klart du ska komma på orgenteringen!<33

2009-10-05 @ 23:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0