:(

blev inge bloggande igår, direkt efter orienteringen drog jag till idah & fixade mig sen åkte jag och jobbade.
nynäas vann, bra pojkar! 6-1 inte helt fel, sen gick kvällen bara utför.
sämsta dagen även fast vi tog alla kontroller på orienteringen..
jag älskar ju dig..
idag ska jag bara vara i skolan, försöka koncentrera mig så gott det går.. sen ska jag nog till björn & prata lite, känner på mig att tårar kommer komma.
knappt sovit något inatt, helt fucking död. inte kul.
körde imorse, gick toppen även fast jag är nere.
hoppas på det bästa ikväll. orkar inte skriva mera.
nu ska jag försöka arbeta upp mitt humör, oooooooooooooooooooooooorkar inte med sånt här!
det är ju bara dig jag vill ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0