;/

blev inget inlägg igår, blev en lååång vandring med skolan iastället, 1,3 mil. mina fötter dödar mig idag...
riktigt pain idag, känns överallt att man gick så långt som vi gjorde, mitt ute i skogen, sämsta terrängen, usch!
dagen peppades upp senare på dagen med hockey med pappa, och mitt älskade djurgården vann! mot serieledarna, helt grymt underbart!
idag är det en lite värre dag, en sån där dag där man känner att man inte kommer kunna överleva utan dig, en dag jag helst bara skulle velat spenderat i min säng under mina täcken, menmen, skol grejer måste göras och ikväll måste jag jobba också. hm inte roligaste kanske, hoppas på att morgondagen bjuder på mer roligheter. om mina planer blir som jag vill..
annars drar jag nog på hockey, ssk - dif, riktigt taggad men vi får väl se hur det blir med det.
om några dagar är det lov, och om jag har längtat!
känns verkligen att det behövs, helt sjukt mycket!
får se vad lovet bjuder på, vet ialf just nu att jag ska jobba lite.. hm, :(
menmen, pengar behövs alltid. sen ska jag vara kattvakt hos min morbror som åker till spanien, så lite mys där erbjuds nog också :)
nej nu ska jag vara lite social, det här inlägget blev helt onödigt känner jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0