goooood :D

nu har jag precis kommit ut ur en jäätte skön dusch :)
dansen gick förvånansvärt bra, trots huvudvärken :), hade en lärare som hette Daniel som va stick-in för mario & david, för mario va med bounce i london och uppträdde, david kanske va med, kommer inte ihåg x)
men visst är det liiite tufft att min dans lärare är med i bounce? dom är ju typ grymma!
tänk om jag en dag kanske blir lika bra som dom :D hoppashoppashoppas
nej nu har jag dragit på mig myskläderna och mitt nyduschade hår är uppsatt i en slarvig knut mitt på huvudet, hur mycket mera fredags mys kan det bli? ska även poppa lite popcorn och kolla på teve i soffan med mamma & pappa nu efter att jag röjt lite på mitt rum & bytt säng kläder :)
sen ska jag läsa lite teckenspråk också :) superkul! (y)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0