jobbjobbjobb

usch nu sitter jag här, i en iskall ishallen och fryser min lilla rumpa av mig.
inte alls kul om ni frågar mig, är riktigt seg ifrån gårdagen och bara almänt slö, menmen, jobbet måste skötas hur man än mår.
just nu är det HC som har träning (hockey college), inte direkt roligt det heller, finns inge social på msn och jag har massa plugg att göra.. riktig pissdag!
eftersom att halva våran filmgrupp va sjuk idag så fick vi sluta tidigare (y), jag åkte till nynäs för att träffa therese, vi tog en liten fika och sen satt vi bara o snacka skit, riktigt härlig tjej detdära!
nej nu har jag inge mer att skriva. blev ett riktigt värdelöst inlägg nu igen...
men jag saknar dig så att det gör ont, på riktigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0