kingfredag?

körlektionen idagf gick sådär, mitt huvud va någon helt annan stans.
nu sitter jag här hemma & har tråkigt, jag & therese vill göra något kul, vi skulle bowlat först. men eftersom att therese är så bra så sa jag till joahn att det va för dyrt & att det inte blev av, men nu (av lite hjälp av emil) så kom de fram till att vi kanske har råd ialf, så nu är jag & johan förvirrade och ingen fattar nånting.
hah vi får se vad som händer, :P
imorgon äre halloween & jag o therese har köpt urgulliga utklädnader!
vet inet riktigt vart vi tar vägen men det löser sig :)
nej nu ska jag nog gå & föröksa laga någon frukost/lunch/middag, eller om jag inte kan locka therese till att äta pizza med mig (a) mohahah,
skriver sen om hur allt går! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0