söndag

godmorgon! eller ja, jag har varit vaken några timmar pga av skumma & underbara drömmar :)
min plan va att skriva ett snabbt inlägg nu & sen gå till bussen för att åka ner till lilla björn och äta pizza o lite så va, men eftersom att jag bor som jag gör så gick inte bussen som jag trodde så nu måste jag vänta en hel timme på nästa buss :( sånt suger!
idag ska vi bara äta pizza, sen mysa framför en film och om jag har mina riktiga hundögon så sover han nog här också, *önskar*, han är fortfarande på dåligt humör. och det är då jag kommer in i bilden och ska göra han på gott humör, :)
nej nu måste jag börja fixa & byta väska o grejer :)
ska ta mig ett glas cola också, är galet sugen!
om han inte sover hos mig ikväll så ska jag nog vara duktig och träna! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0