torsdag.

godmorgon, som varje torsdag så är humöret så jävla långt ner som det bara kan bli.. i fucking hate it!
hoppas på att det blir torsdags kul senare idag som alltid, mina älskade brudar lyckas alltid få mig på bra humör.
natten vad sämsta på länge, känslokallt visande och tårar i mängder, du ska inte få dra ner mig mera! jag är bättre utan dig..
igår, köpte jag en tröja för 260 kronor, endast för att försöka få mig på bättre humör, funkade inte direkt..
jobbade ialf, big mistake! men nynäs vann och det är vi oerhört glada över!
idag vet jag inte vad som händer, jag hade planer men dom sprack.. ska försöka göra något roligt för att hålla humöret uppe..
usch fyfan, imorgon är det fredag och dans, sen är det helg. och om jag har längtat!
så nu jävlar vill jag göra något kul! så vad händer i helgen folk?!

help me bring my mood back up again

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0