16:17

Min dag har inte alls gått bra.. skulle ju som sagt börjat jobba klockan 2, så kommer dit typ tio i, byter av mikaela. Och direkt när hon gått så kommer vaktis upp och berättar att AJs match är inställd.. och det va det enda som hände i hallen under mitt pass, så det var ju bara att slänga alla ilagda korvar och börja stänga usch..
nu sitter jag här hemma hos björn, hans syster & arnel ska tydligen komma på middag, dem skulle kommit klockan fyra men varken hans mamma eller dem är här så jag vet inte :P
jaja, nu ska vi mysa ner oss med film och jag ska läsa mina skvaller tidningar :)
han är helt underbar, förstår inte vart han har varit hela mitt liv, eller hur jag klarat mig utan han, :(
nu skulle jag aldrig klara en dag utan han vid min sida <3

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0