19:20

USCH! ikväll har jag varit riktigt slö, inte alls bra! jag borde faktiskt göra min svenska som ska vara inne imorgon men hur ska jag kunna förklara kärlek?, det är en känslan och enligt mig kan man inte förklara & reflektera något till det, usch jag förstår inte :(
inte blev det n¨gon välbehövlig joggingtur heller, usch vad dålig jag känner mig.. :(
Istället blev det middag med mamma & en liten tår till ett gammalt greys avsnitt.
Nej nu ska jag nog öppna chips påsen & mammas cola och lata mig ännu lite mera, jag menar ska man göra det ska man ju göra det ordentligt? ;)
för nu orkar jag inte skriva nå mera,
skriver kanske senare eller imorgon :)
Nu ska jag kolla på förjan 3 som börjar om 38 minuter (: innan det kanske jag orkar plugga lite men det är tveksamt..

PUSS

 & jag saknar min prins, hoppas fotot blev bra älskling!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0