21:32

hejhej.
just nu sitter jag i mörkret hemma hos björn, ska snart gå och sova, är jätte jätte trött, ;o hade verkligen svårt att gå upp imorse, intalade mig själv stenhårt att det var en lördag morgon och att jag fick sova så länge jag ville men icke sa nicke ;o
idag slutade vi halv tolv, men jag emma & clara gick lite i centrum sen åkte jag ner till nynäs och tog en fika med erika, :)
var riktigt mysigt, sen fortsatte jag min shopping dag lite granna i nynäs, kom hem med ett par jäääätte fina stövlar, två par jeansleggins,en ny parfym, ett par trosor typ. :)
riktigt nöjd, :)
nej nu är det dags för min efterlängtade date med björns otroligt sköna kuddar!
om jag längtat ..

och jag hoppas på det bästa, för herregud, du är hela min värld <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0