länge sen :(

får bli ett kort inlägg nu när jag äntligen har tid, usch har blivit så dålig på detta,
men men har ungefär två och en halv minut på mig att skriva, sen är mina popcorn färdiga, haha är det helg så är det ;)
nåja, dagarna går förbi fasansfullt fort, redan helg.
på måndag kanske jag lyckas smöra till mig att få vara ledig, men vem vet, ;P
haha, nej men dansen idag var kul men svårt, wellwell. vad kan man begära av en nybörjare liksom?
fick kläderna också, gryyyyymt sköna byxor!
nu ska jag bara köpa tjocktröjan också :)
nej nu piper min mikro, så måste gå,
imorgon är det jobb som gäller sen ska jag försöka ragga till mig sovsällskap men det ser inte så posetivt ut, jaja, vad ska man göra? :)

puuuuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0