slut på helgen!

godmorgon, nu är det slut på sovmornarna och allt släpandes med fötterna. haha
nej men min måndag har börjat bra, fick en liten sovmorgon eftersom att vi egentligen bara skulle ha två lektioner idag och eftersom att jag bor så långt bort så fick jag jkobba hemma på engelskan, sen skulle vi bara ha bild vid halv tre :P
men nu när jag vaknade så fick jag ett sms utav min lärare malin som sa att vi hade fsf klockan tolv :)
men den lektionen hinner jag ju till (:
ska bara duscha, slänga på mig några kläder & sen gå (: orkar inte göra mig fin eller något, det tar för mycke energi :P
nå väl, igår va jag i ishallen, min pojke hade match, dem vann med typ 9-2, blev en sån där tråkig match :/
och jag förstår inte varför alla nynäs brudar börjat blivit hockey intresserade nu? sånt stör jag mig på :o !
nej men ialf, och efter jag hjälpt erika & gått en promenad med henne & davy så åkte jag & mamma och städade på hennes jobb, kom hem kvart i tio och jag va sjukt trött så då blev det bums i säng!
nej nu ska jag gå och börja fixa mig :)
skriver sen :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0