2-1

djurgården torskade igår, tyvärr. vi leder fortfarande matcherna men guuud vad skönt det skulle vart med en seger med en nolla. menmen. nu är det bara att ladda om tills på onsdag! :)
igår åkte jag ner till nynäs och kollade på Scrubs med det bästa Scrubs sällskapet :) jag har verkligen blivit helt fast för den serien ;L vid tolv fick jag skjuts hem, sjöng i bilen, ovanligt?
blev väckt inatt av lillebror som skulle säga hejdå eftersom att den fisen åkte till Barcelona, väldigt orättvist och det är jätte tomt här hemma nu :'(
nej men nu ska jag äta frukost och sen göra mig iordning, idag ska ishallen städas skinande ren! sen blir det pizza och sen har jag absolut inga planer, något dyker alltid upp :)
fjärilar i magen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0