2010-04-21

godmorgon! nu sitter jag här och ska ha världens tråkigaste engelska med världens tråkigaste Sune..
Igår åkte jag hem till Idah efter skolan och tog det lugnt där med henne och Natha, :) sen åkte jag hem och kollade på dh, aaas länge sen :D
precis när jag skulle gå och lägga mig så ringde min telefon och en och en halvtimme senare fick man sova, försov mig (som alltid).. blev inte bättre av att jag såg att det snöade ute, så drog på mig mössan och ja, nu är jag här.
Senare ska jag och mamma åka till kungenkurva och handla lite, får se vad man kommer hem med, ikväll är det hockey igen :) tror nog match tröjan åker på ikväll, kolla om det hjälper dom lite att vinna. haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0