24 april 2010

Igår kväll hände inte så mycket, migränen satt i och jag låg mest och led hela kvällen, ville se på disturbia men missade den såklart.. gick och la mig tidigt och somnade sjukt fort, vaknade upp imorse och nu för tillfället så är huvudvärken borta, skulle inte förvåna mig om den kommer tillbaka med tanke på att jag haft huvudvärk i en vecka i sträck..
men iallafall, nu ligger jag och Idah i soffan och kollar på extreme home makeover, jag ska väl börja dra mig hemåt snart för att fixa mig inför ikväll och kolla hockey, ffan vad jag håller tummarna för en seger! HV71;s klack har ju inga biljetter så jag hoppas att stödet av klacken kan hjälpa mitt älskade djurgården till en vinst, men nu ska jag vara social med Idah och börja ladda inför ikväll, vi kör fullt ut :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0