6 sekunder

gårdagen var minst sagt intressant, jag mamma och eric åkte till Kungenskurva för att gå på smygpremiären för Expert som öppnar där snart, först fick vi köa i 20 minuter för att komma in, vi försökte vara snabba och ta det vi ville ha för att sen ställa oss i jordens längsta kö! kön ringlade sig igenom heeeela affären, och där stod vi, i en timme och tio minuter typ..
Jag övningskörde hem och mitt humör var inte på topp, men vi kom iallafall hem, fick bli pizza till middag :)
vi kom hem lagom tills att djurgården kvitterade i matchen och sen var det bara hockey som gällde hela kvällen :)
när det blev sudden trodde jag att mitt hjärta skulle stanna! men iallafall, dif tog hem segern med 6 sekunder kvar, och jag kan inte förklara hur skönt det kändes, :) det kanske va matchtröjan som påverkade? ;) haha skämt åsido..
jag kom iallafall hem med en ny mobil, och med min vanliga tur så kunde jag öppna luckan, stoppa in batteriet för att det skulle laddas, men sen när SIM & minneskortet skulle in så gick det självklart inte, fan vad less jag blir..
dagen prylar alltså..
men nu sitter jag här, med erics mobil och väntar på att alla ska komma till skolan, rest dag idag och jag har gett mig fasen på att jag ska få något gjort idag!
Gurra kom nyss för att hålla mig sällskap, gulligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0