daaaance

dansen gick väl sådär, huvudvärken satte gaanska mycket stopp.. vi fick dansa med Daniel eftersom att Mario har uppträdande med Bounce nu, ni vet "the last bounce", japp det är min danslärare ja :D
åkte hem till Idah efter dansen och fick mat, trodde att det skulle stoppa min huvudvärk men icke sa nicke.. så nu ligger vi hemma hos Idah, natha sitter och pratar med sig själv och mumlar och så kollar vi på talang. känns rätt så cool för ena dansläraren på the voice och en elev va nyss med, och dom gick vidare :D!!
va bara tvungen att skryta lite ;)
nej nu ska jag fortsätta kolla, gå och lägga mig tidigare och kanske kolla på Dear john om jag orkar, ladda inför imorgon ska jag också göra :)


and then my soul saw you and it kind of went "oh there you are, I've been looking for you".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0