dear John!

godmorgon på er!
Just nu sitter jag i skolan och väntar på att Sofia ska komma. :)
igår efter skolan åkte jag först hem till Pernilla en snabbis, vi tog det bara lungt och åt äggmacka, mumsigt! sen åkte jag hem och fick hjälp med matten, så nu förstår jag iallafall liiite, det är långt ifrån allt men det är iallafall någonting! :)
sen efter det kollade jag och mitt sällskap på filmen "Dear John" som min underbara flicka Jenny rekomenderade! och om den var bra! jag grät konstant och hela filmen var bara så himla fin. den kan mätas med Ps. I Love You, så den filmen kommer garanterat ses flera gånger denna vecka, efter det så kollade vi på sunes sommar och sen blev det middag runt nio halv tio .. (y)
Imorse försov jag mig, som vanligt. fick stressa för att få med mig allt som jag behövde, för ikväll ska ju jag Olivia & Jennfier på BF07's studentskiva, och jag hinner inte hem efter skolan så nu sitter jag här med min träningsväska som vägen ett ton känns det som.. puh!
allt är inte planerat för kvällen men det kommer säkert lösa sig! en sak jag vet är att jag ska ha för jädrans kul iallafall!

för två år sedan hade du mig, vem har du nu?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0