DJURGÅRDSGUDEN!

plus och minus med matchen då?
minus, jag tror att jag aldrig varit såhär nervös i hela mitt liv, wesslau är skadad och det kan sätta mycket käppar i hjulen och det är en långvarig skada, pissskit&helvete!
plus: en vinst är alltid en vinst och i detta fallet en ledning och det känns otroligt jädrans skönt eftersom att HV alltid är otroligt starka i slutspel! & Stefan gjorde bra ifrån sig, man får ju tänka på att han kom in helt iskall och med världens press på sig!
jag hoppashoppashoppas verkligen att det går vägen detta året, vi har väntat i nio år och på något sätt känns det som om i år är året då väntan äntligen är slut :) vet inte riktigt om det är Hardys förtjänst eller om spelarna bara lessnat på botten, jag tror att det är lite bådeoch. men iallafall, nu börjar min födelsedag lida mot sitt slut så nu ska jag smörja min tatuering och krype ner i sängen med ett litet fånigt leende på mina läppar, och jag tycker om det väldigt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0