dumt & klaga

japp, jag har haft en helt underbar födelsedag, har fått ett jätte fint armband utav min lillebror med mitt personnummer ingraverat, 12 körlektioner av mamma & pappa, en tatuering, och ännu mera pengar :) plus att djurgården leder 3-1 över HV71 och HV verkar inte ha någonsom helst koll på matchen, så det lutar mot en seger och det skulle göra mig så förbaskat mycket gladare!
jag har nyfärgat hår och ska när som helst springa och kolla hockey och sen sova, imorgon ska jag köra till skolan igen och får förhoppningsvis sällskap i bilen utav nickepickepööööö :)

och jag måste säga det igen, för det går inte att säga för många gånger, jag är lycklig lycklig lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0