fredag!

denna underbara fredagen har flytit på sjukt bra! humöret kanske inte var på topp imorse, äcklig lunch gjorde inte heller saken bättre. men så fort solen kom fram så blev allting mycket bättre :) kämpade mig igenom matte lektionen och fattade faktiskt lite, även fast tårarna va jättejätte nära! nu har vi historia och vi fortsätter att prata om första världskriget, skit tråkigt tycker jag! menmen man får inte ge upp för det :)
jag tror att jag ska börja ladda inför en rolig kväll ikväll, jag har ju som sagt ingen aning om vad som kommer hända, men eftersom att min underbara Idah fixar så blir det säkert bra :)!
nej nu ska jag koncentrera mig lite, skriver säkert sen! PUSS

i can be the appel of your eye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0