galet!

gårdagen var verkligen skiiit kul!
åkte hem till Olivia efter skolan och började fixa oss, vid sex sju åkte vi hem till Sussie och började få upp stämningen, vid tjugo över tio så började vi dra oss mot Lejonbacken där skivan var :) galet roliga människor och skön stämningen, dansade galet och bara hade det super trevligt!
slog vad med en kille i baren och vann fem spänn, vid två bestämde vi oss för att vi var för hungriga för att stanna så vi gick till bussen som tog oss till sergels och upptäckte att donken var stängt! gick till 7eleven och köpte världens äckligaste pizza, och köpte chips.
Väl på bussen hem till Olivia märkte alla att pizzan smakade svett & chips påsen blev mer populär, både jag och olivia slocknade totalt på bussen och vaknade lagom när vi skulle gå av.
gick och la oss på direkten och det kändes som om jag knappt hann somna innan jag skulle vakna igen, upp och dra på sig kläderna, tog bussen till pizzan och åt en älskad kebab. sen var det bara att dra sig till skolan för att ha en onödig lektion, chips påsen och 2liters colan var väldigt älskat utav mig och Olivia.
Så nu sitter jag här och håller Sandra sällskap, sen ska jag ner och plugga rumpan av mig. jag oooorkar inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0