new divided

ojojoj herregud, jag är helt slut. sovit pissigt dåligt inatt och bara haft fullt upp hela dagen.
kom hem imorse runt tio kanske, hoppade in i en dusch och fixade lite med mitt rum, sen bar det av till brandbergen med Matiss & Danni för att sola, blev ett litet stop vid Donken innan, mumma!
sen efter en 20 minutare så var det bara att åka direkt till dansen, fick en lite längre lektion med Mario eftersom att han total missade oss förra veckan, det gick kanske inte det bästa, men kul var det verkligen! jag höll på att ramla ett antal gånger..
efter det åkte jag hem till Svanberg för att vänta på min buss och ja, nu sitter jag här hemma. har nyss fixat en ny spotify lista men ska gå och lägga mig närsom!
imorgon står det Hockey på schemat, hoppas på att djurgården vinner då igen, tog ju hem segern på borta plan så det kan ju vara rätt så lovande, alla håller tummarna!
nej nu skriker min säng efter mig, skriver imorgon! Godnatt på er sötnosar!


allt velande är så tydligt, du lurar ingen förutom dig själv.
but we do it the russian way, FUCK IT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0