ontontont

godmorgon, idag har jag svinigt ont i mina axlar, antingen är det ifrån att jag har bärt runt på min data eller ifrån städningen igår (som vi förresten inte blev klara med för att peddo vaktis suuuger!) så vi ska tillbaka på Torsdag igen och städa, då ska vi även äta pizza & få våra pengar.
Igår var jag hemma hos Matiss & Janis hela kvällen, bara mös och kollade tv, inte helt fel. kom hem runt halv elva och kunde inte sova förns två.. sömnproblem me like!
imorse när jag vaknade fick jag värsta rycket och började tvätta alla mina kläder och städa mitt rum. hunnit med att söka jobb också, vad för jobb får ni reda på sen ifall jag får det, jag ska inte hoppas för mycket :) men det skulle vara väldigt kul :)
men iallafall, nu ska jag finslipa lite på mitt CV, fortsätta att tvätta & städa och sen dra mig neråt nynäs, kansketar en långpromenad här hemma i skogen innan jag åker också, det skulle inte vara helt fel faktiskt :)
Promise me to think of us as a time so beutiful.
Promise me to think of us still bright still colorfull.
Promise me to look back at us as a time in your life you enjoyed.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0