SCRUBS

åh vilken dålig uppdatering!
iallafall, hockeyn gick super, blev en vinst efter sd med 3-2, ÅH JIMMIE JIMMIE!
sen efter hockeyn åkte vi direkt hem till farmor och år påskmiddag och fick påskägg :) sen vid tio åkte jag ner till nynäs för att kolla på scrubs med mysigt sällskap, :)
kom hem runt ett och somnade som aldrig förr! :)
vaknade tjugo i ett heeelt utvilad :) tog en lång och varm dusch och gick sen för att möta Danni, vi skulle dra oss runt ringvägen, först hamnade vi på La playa för att äta pizza, sen kom hon på att hon skulle handla till sin mormor så då skulle vi gå till Backlura istället :) kom upp till centrum och kom på att bussen gick snart så tog bussen upp dit istället, handlade åt hennes mormor, köpte glass, mös i solen och sen blev jag hämtad av en sötfilur och så åkte vi hem till han och kollade på Scrub och filmen I Love You Man. den var så himla pinsam!!!!
och jag har blivit riktigt fäst vid scrubs nu, haha!
kom hem runt tolv och somnade på två röda,
vaknade imorse och kollade ut och såg att det snöade!!! shit vad arg jag blev, hämtade datan och slog på Green street hooligans och låg och grät ut min arghet för snön, åh den är så bra! sen har jag bara umgåtts med min lillebror eftersom att han åker till Barcelona imorogn :( får se vad som händer ikväll, svanberg kanske kommer hit eller så hoppas jag på mer Scrubs-tittande :)
nu blir det iallafall Thai mat!
HARE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0