skolan

Godmorgon, nu sitter jag här, jätte hungrig och pyttelite träningsvärk. Igår va jag som sagt ute och gick ringvägen med Elin och Pernilla, vi fick med oss Idah också, jätte trevligt! :) tog jättelång tid att gå runt men det kan nog ha med att göra att vi gjorde allt annat än att gå kändes det som :)
Men det var trevligt, jag älskar mina brudar!
Sen åkte jag hem, städade lite på rummet, förväntade mig filmsällskap men icke sa nicke, blev film med mig själv i min säng.. :)
imorse ville jag verkligen inte gå upp, men jag hade inge val, så nu har vi precis haft Engelska och nu ska vi ha Fritidens Aktiviteter, idag glömde Erik iallafall inte oss :)!
nej nu ska jag koncentrera mig och försöka att planera dagen, kanske får filmsällskap idag, man kan ju alltid hoppas.

Hey, soul sister

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0