tankeställare.

här sitter jag på historia lektionen, fattar ingenting. det är så otroligt tråkigt! Någon praktikant som står där framme och pratar om första världskriget..
Efter skolan ska jag träffa min pernillis en snabbis och sen ska jag hem till danneman!


hur kan det komma sig att vi har kommit till platsen som vi är på nu? när vi va varandras hela värld, det fanns ingenting som skulle kunnat förstöra oss, du är den människan som jag har mest minnen med, personen jag känt längst, personen som alltid betytt mest. alla minnen som jag håller närmast mitt hjärta har nånting med dig att göra. och allting vi går igenom just nu ska vi ju gå igenom och ta oss ur tillsammans? så hur kan det komma sig då att allting bara ...slutar funka?
det är klart att jag saknar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0