tattoo!!!!! :D

Jappjapp, nu är den gjord! jag är verkligen supernöjd och öm, den ser konstig ut på bilden men den är sjukt underbart fin :) tog inte alls lång tid att göra och inte alls så ont som alla sa :) nu tror jag verkligen inte att det dröjer tills min nästa kommer :D
och jag måste få tacka Svanberg extra mycket för att följde med mig och bara är världens bästa vän :) efter att jag tatuerat mig så gick jag och svanberg och satte oss på banantorget, hans supersöta kusin kom dit och sen kom mamma & min lillebror, svanberg drog och jag & a åkte runt ringvägen, sen till willys för att handla hårfärg till mig och sen körde han hem mig :)
nu har jag precis öppnat lite presenter och ätit middag :) ska poppa lite popcorn och mysa mig ner i soffan för att kolla första final matchen, det här är nog världens bästa födelsedag, nu sitterjag och håller båda timmarna för en vinst :) nej nu har jag inte tid med mera data, nu blir det fira födelsedag och bara mysa!

I'm finally out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0