vattenkran

idag har jag ingen aning om vad det är med mig, humöret går upp och ner varenda minut, satt och storböla i bilden imorse helt utan anledning, blir skit sur... det är som om någon bara vrider på vattenkranen, kanske är det så att jag är förbannad för att det regnar idag? jag vill ha sol!!!! dom sa iofs att det skulle bli sol senare idag, kanske måste jobba också, blir skapligt förbannad på mitt jobb ibland, menmen. jag har iallafall ett jobb och en inkomst så ska väl inte klaga allt för mycket. men sur blir man när alla är trottsiga, tänka sig. sju brudar ska driva en cafeteria, mmmmm PMS humör ibland kan ni tänka er? :)
första april idag också, jag har redan blivit lurad och jag gick på det.. suck, haha! :)
övningskörde imorse och det gick inte det bästa kanske..
nej nu har vi dubbellektion i historia, vi kollar på någon film om Krig. skit tråkig.. menmen, nu börjar den igen, måste koncentrera mig! :)
hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Perney

jag älskar dig <3

2010-04-01 @ 12:27:07
Postat av: linda

i love you too baby <3

2010-04-01 @ 12:46:06
URL: http://lindazetterman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0