9 aug

jag kom nyss på att det är den nionde idag, dvs typ fyra dagar kvar tills nynäs han en hemma tränings match? och den enda känslan jag fick va "satansjävlafan", nu börjas det igen. Alla småbrudar som hänger uppe i ishallen på alla träningar och matcher för att (enligt dom) dom är intresserade av hockey, men sanningen är att dom bara är där för att det spelar snygga killar i laget.
det stör mig. usch fifan. nej jag ska sluta gnälla, det enda jag ville få sagt va att jag inte direkt längtar till säsongen, håll tummarna för att jag lyckas skaffa mig ett annat jobb! fast iofs, människorna i ishallen är ju det bästa som finns, så det är lite dubbel moral, ffffffffffuuuuuuccccccckkkkkk..
mitt i all ilska hann jag iallafall göra en grymt mumsig & nyttig frukost :) !



Kommentarer
Postat av: Alexjeanette

Keep the good works comming.

2011-06-14 @ 14:30:32
URL: http://alexjeanette.blogoom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0