absolut ingenting

klockan är bara tio i åtta och jag känner att jag skulle kunna gå och sova nu, normalt?
dagen har flytit på i lagom tempo, hunnit med allt jag skulle gjort så det känns riktigt skönt.
Jag och pillan tog en fika på "glade kocken" och pratade lite, efterlängtat! Sen hämtade emma upp mig i Corvetten och vi drog oss emot haninge, vi köpte en varsin kalender och sen inhandlade jag hårspännen och en ny klocka, gaaaaanska så as nöjd :D !
Sen åt vi på Cafe mommo och pratade lite och sen åkte hon hem och jag gick hem till Niklas. Nu sitter jag här, börjar känna mig småhängig igen och han äter middag, det kommer nog bli en rätt så tidig kväll ikväll. imorgon ska jag luncha med min kära mor.
Nej nu har jag ingenting mer att skriva, Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Erlinglotte

Wicked site. Keep up the excellent and creative work.

2010-12-29 @ 10:57:42
URL: http://erlinglotte.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0