bullbaaaaaaaaaak

Godmorgon på er i regnvädret! ja, jag märkte nu när mitt hjärta kom hem att det öser ner, kul va? NEPP!
Men iallafall, imorse blev jag väckt ett flertal gånger utan Niklas alarm, han skulle ju upp och jobba, så när jag äntligen fått iväg han till jobbet och pussat han hejdå så kröp jag ner i sängen igen och sov tills klockan elva. min älskling har precis varit hemma på lunch och jag är nyduschad, så nu ska jag springa och kolla ifall Jocke är vaken så vi kommer igång med att baka bullar någongång, känns som ett helt ok tidsfördriv i det här vädret :)



idag har jag och min man kilat stadigt i en månad också, tänka sig vad tiden går fort när man har roligt.

Kommentarer
Postat av: liivan

gullisar! grattis på er <3

2010-08-02 @ 17:26:42
URL: http://dynamitel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0