does she love you better than i can?

jag är klar med allt nästan. Jennifer behöver en kvart till även fast hon började göra sig i ordning 20 minuter före mig, hehe!
Måste försöka att komma på vad det är jag ska kolla efter idag, kanske ett par gummistövlar ifall det regnar i helgen? ;)
Måste fixa ihop min väska som jag ska ha med mig nu också, jag har två väskor här och båda är fulla med kläder + hela Niklas golv, ojojoj.
Imorgon är det fredag och då får jag träffa min fina malin igen, mindre än en vecka sen vi sågs sist men jag håller på att sakna ihjäl mig!
Blir en hel helg med henne, lovely!
nej bäst att göra lite nytta nu :)

Kommentarer
Postat av: Maliin

ahw vad söööt du är fiin linda!

vi sågs ju en stund i tisdags men de räknas inte xD :p

jag saknar ihjäl mig med, men om några timmar ses vi igen och de kan inte bli bättre av att vi ska tillbringa flera miljoner timmar tsm :D

kanske vi får våran dricka av mamma och nilla också ;D :p haha

syns i morn "fläskbulle"! ;D <333333

2010-08-06 @ 01:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0