ett års väntan...

.. är äntligen över! Just nu i detta ögonblick sitter jag färdig fixad och väntar på att Malin ska bli klar så vi kan slänga i oss lite frukost och sen åka upp på Håga. herregud, sommarens höjdpunkt nästan hela åretshöjdpunkt. hihihi :)
Igår så åkte jag och mötte Malin, och sen gick vi till coop och handlade godsaker tills kvällen och idag, sen vidare hem och kolla på Wallander - vittnet, den va faktiskt riktigt bra! :) Nej nu ska jag stressa Malin lite, ni får kanske en uppdatering senare ikväll ;)

eftersom att jag inte sitter på min data så har jag ingen bild på bara Jenny, så får ta en bildpå alla brudar ifrån orienteringen (jenny står i mitten där uppe). såååå.. GRATTIS SÖTSEXJENNY <3

 

och det kommer dyka upp ett väldigt argt inlägg inom en snar framtid , håll utkik!

 


Kommentarer
Postat av: Jenny Lindström

Massa massa massa kärlek! <3

2010-08-07 @ 11:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0