fastlandet

resan hem gick bra igår, vi åt på resturang innan och strosade runt lite snabbt i visby. Resan gick vädigt fort faktiskt, jag och malin gick runt hela båten eftersom att stället där vi skulle sitta va helt fullt. menmen, Jocke, Niklas & jimmy kom och hämtade mig när jag kommit fram och sen åkte vi hem till dom, jag gjorde nudlar och sen satte vi på någon ny film som hette "cop out" inte alls den bästa, jag såg inte ens klart den.
Vaknade runt fyra på natten utav absolut ingenting, niklas vaknade då också och ingen utav oss kunde somna om, så vi kollade lite på wipe out och sen slocknade jag.

Nu sitter jag och väntar på att niklas ska duscha klart så det ska bli min tur, sen ska vi gå och handla och sen hämta Calle, vi ska baka och äta Tacos, myspys! ♥

Kommentarer
Postat av: Mikaliris

just started reborning and just hooked on as much info as poss; thank you

2011-05-23 @ 07:50:48
URL: http://mikaliris.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0