freeedag.

nu är det helg igen. vet inte vad som står på schemat, ska iallafall till centrum snart och kolla ifall det finns nå kläder att köpa. hoppas på det.
Dagen i skolan va helt onödig, gick dit vid nio och slutade halv tolv, vi startade vårat projektarbete. tror att det kommer bli riktigt bra! ska lägga ner hur mycket tid som helst på det nu.
sen mös jag med mina fina brudar i skolan och sen kom niklas. nu sitter vi här hemma hos han, funderar på att göra något att äta. fast jag orkar faktiskt inte.
jag är inte på något bra humör idag, så tänker sluta skriva nu. hejdååå
och amanda jag tänker sno dina hjärtan men ska skissa om dom ;)

Kommentarer
Postat av: Amanda

NEEEEEEJ!!!



BÄst för dig om dom inte är lika :P

du får visa mig sen....



btw vårat projekt kommer blir super duper bra :) Två bra brudar som jobbar tillsammans ;:D och mkt tid lägger vi ner på det så att vi får det där MVG:et :D <3

2010-08-27 @ 18:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0