i have to get it out of my system

jag måste bara få skriva av mig lite, "#%/#€!"#"!€"&€%!!!!
vad spelar det för roll vem jag är tillsammans med? vad är det för kul att gå runt och spekulera och prata om det? är jag tillsammans med någon så är jag väl det för att jag antagligen är kär i den personen?
Och ja det är klart att de flesta har haft sin stora kärlek som man aldrig helt kommer glömma men bara för det så menas det väl inte att man inte kan få det mycket bättre med en annan person? livet går ju fakiskt vidare!
Och sen spelar det väl fan ingen roll om vem jag bestämmer mig för att kalla min bästavän? Jag kanske inte är en person som har någon såndär speciell människa i mitt liv som alltid funnits där och som jag aldrig bråkat med? Och om folk tycker att jag är en "period" människa så är det väl fortfarande mitt val? det är ju jag som förlorar på det i slutet ifall det nu skulle vara så att jag va en sån person.
folk ska fullständigt skita i mitt liv, strunta i vilka jag pratar med, vem jag dejtar, vem jag är tillsammans med, vem jag umgås med och bara allmänna såna grejer som folk inte har någon jävla aning om.
Helt ärligt så finns det nog inge värre än folk som går och spekulerar om saker som dom inte har en aning om och sen sprider ut sina spekulationer och sen är snacket igång!
nejni! de som borde veta något om mitt liv och vad som händer, vet om det. Ni andra kan sluta att spekulera.
HELT SERIÖÖÖÖÖST, JAG LAAACCCCCKKKKKAAAAAAAAR

Linda lämnar härmed ifrån sig all sorts kontakt med alla låtsas-människor.
Ljuger man, snackar skit, har en stor brist av respekt för människor och deras
liv, val och utseenden så har man inget i mitt liv att göra. Inte som min vän.
Inte som en bekant. Inte som främling, ärligt talat. Vänligt men bestämt: Hejdå.



Kommentarer
Postat av: liivan

gumman, du är så mycket bättre än dom.

2010-08-09 @ 01:30:00
URL: http://dynamitel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0